CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 5 December 2012

Sok.....tomorrow.....

Wiiii.....aku bakal pulang ke selangor...ehhh!!!! Ape plak esok skarang da kol 12.05 minit, thats mean aku aka. bertolak ke selangor pd arini jam 6 ptg. Kot.....hik3... Agak2 nye jd cam janji melayu tak???... Hik3...but i will not go to my lovely home...huhuhh:       :-V i  just sertai event which is dianjurkan oleh prm( pembimbing rakan mentee)...x pele janji nampak gak negeri kelahiran saya...hik...kan orang kata kalo rinduu  x dapat tgk orangnyerrr...nampak bumbung umah pon jadilahhhh....aku rinduu that doesn't mean that i don't like to be at this negeri jelapang padi, tp cam yg semua ckp hujan emas di negeri orang tp masih kat negeri sendiri...hancur puye pepatah....dgr ngan cikgu bm aku zaman spm confirm nangesss....hik3...XD aku niii betol2 penghancusss bahasa la....
Soriiii....kalo penggunaan bahasaku zv sgt terokkk...after this, i think i will try to use a perfect word better than before...hik3... Azam baru...but just wait n see...akankah saya mampu...hik3... Teringin nak jadi seorang pencinta tulisan...kih3...poyolah...tp x nak ubah secara drastik nanti kejutan budaya...wiiii.....ni da jauh dr topik awal dah niii....pe lah aku ni...
Nanti aku nak tunjuk tulisan super cakar ayam aku kat semua orang lahhh...asyik tulisan komputer x unik...lebih kurang jew bentuknyerrr...urmmmm.....ini jd lebih jauh dr topik awal nii...uuuu....aku dok menaip kat cni padahal assignment yg nak kene hantar dan memerlukan kreaktiviti tgnku ini belom lg siap...oh nooooo......k la...

0 comments:

Post a Comment