CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 6 May 2013

lama dah....

assalammualaikum...
rasenyerrr...da lama x published sebarang post kat dlm blog aku sendiri ni....
sekarang aku pergi kuala pilah again...same cam thn lepas lahhh....hahahaha...
suddenly terfikir pasai blog yg dah lame aku x bukakkk....
actually, da lame aku abaikan blog niii...hehehe...

 nak bagitau yg aku juz graduated from kedah matriculation college...seminggu yg lepas jew...
finally,aku kembali ke zaman menganggur aku...haha...
tp kene amek lesen plak..
hopefully,  aku kan lulus dlm lesen aku...aminnn....doakan aku ek????....
da tua bangka ni baru nak lesen...lesen...
ish...tipu jew ,actually i still muda lagi...hehehehe....x smpi 19 thn agi coz bday i belom kunjung tiba lagiii...
ehemmm...smpi ctu jew la dulu celoteh  saya...lain kali kalo kt rajin kt published lagi...esok kew...arini kew...
juz wait n wait n wait.......

0 comments:

Post a Comment